Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

«Κλαίρη και Μαρίνα» Τα δάκρυα των αγγέλων, του Θάνου Τσάμπρα στο ΔΟΝ Σαλόνι Τεχνών

 


«Κλαίρη και Μαρίνα»

Τα δάκρυα των αγγέλων

 

Μονόλογος

 

«Ο έρωτας κι ο θάνατος, ίδιο χορό χορεύουν»

Τίποτα καλύτερο, από το θέατρο που κάνει την ανθρώπινη αγωνία, ποίηση!

«Κλαίρη και Μαρίνα» Τα δάκρυα των αγγέλων, ένα βαθιά ανθρώπινο έργο, του Θάνου Τσάμπρα, που σκηνοθέτησε και ερμηνεύει η Ουρανία Αργυροπούλου.

 

Διδασκαλία κειμένου: Μάνια Παπαδημητρίου, Μαρία Γαλάτη

 

Ακούγονται οι ηθοποιοί: Ντομένικα Ρέγγου, Δημήτρης Βερύκιος, Μαρία Γαλάτη, Μάνος Γερωνυμάκης, Σταύρος Κουτσογιαννάκης

Τραγουδούν οι μικρές: Αφροδίτη Κορδά, Σεμέλη Καλλίγερου

 

Σκηνογράφος / Ενδυματολόγος: Νότα Παναγοπούλου

Φωτισμοί: Ευάγγελος Βλαχάκης, Άρης Σαμώλης, Κατερίνα Αναστασάτου

 

Μουσική επιμέλεια: Όσβαλντ Αμιράλης

Επεξεργασία ήχου: Κώστας Χαριτάτος   

 

Λίγα λόγια για το έργο:

 

Το πιο ευγενές συναίσθημα, ο έρωτας, χαρίζει στις καρδιές φτερά, τις γεμίζει με ενθουσιασμό, με διάθεση για ζωή, ομορφαίνει τον κόσμο ολόκληρο! Όταν όμως γίνει «αδιέξοδος», μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις τα «θύματά» του!

Αυτό το ενδεχόμενο, δεν το υπολόγισε σωστά η Ξανθίππη, η μητέρα της Κλαίρης και της Μαρίνας, όταν προσέλαβε τον Ανδρέα, τον γοητευτικό δάσκαλο μουσικής, για να μάθει πιάνο στις κόρες της. Ίσως γιατί, πέρα από την εκπαίδευση των κοριτσιών, η αυστηρή μητέρα, ενδιαφερόταν περισσότερο για τον «κατ΄οίκον» περιορισμό τους.

Είναι γνωστή όμως ιδιότητα του έρωτα, να «φουντώνει», όταν περιορίζεται. Δεν άργησαν, λοιπόν, οι δύο αγαπημένες αδελφές, να νιώσουν ένα παράφορο ερωτικό πάθος, για τον ίδιο άνδρα, τον νεαρό δάσκαλό τους, που τις οδήγησε σε μια ψυχολογική περιπέτεια δίχως όρια…!

 

Κάθε Πέμπτη & Παρασκευή στις 21:15, στο ΔΟΝ Σαλόνι Τεχνών, Μεσολογγίου 25, Παλαιό Φάληρο, τηλ. 210 9844081

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Συγγραφής και Ερμηνείας Πρωτότυπων Μονολόγων επί Σκηνής - παράταση μέχρι 03/04/2024 14:00

  Η Ένωση Σεναριογράφων Ελλάδος, ως γνωστόν, καθιέρωσε τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής και Ερμηνείας Πρωτότυπων Μονολόγων επί Σκηνής ως ...